Njut av solen!





Vaknade brevid min karl helt utvilad och med en strålande sol utanför fönstret!
Morgonkaffe sattes på och vi begav oss ut på baksidan där vi blev fast ett par timmar.
Betade av ett gäng mattetal i solen men sedan lockade plommonträdet och jag attackerade det med kameran
i högsta hugg. Även min karl hade sin kamera i högsta hugg och ni ser resultatet. Ett gäng bilder på mig!
Självklart hämnades jag men hans blommiga kalsonger  vill inte vara i min blogg så ni får bara en fin på hans fina nuna!
Våra fisbleka kroppar ville inte bli röda så vi entrade huset för lunch och marängbak!
Rosa maränger i två storlekar, kan det bli snyggare?

-Ut i solen med er!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Svar på din gulliga kommentar:

Tack och gud va söt du är Lovisa! <3

2010-05-15 @ 19:02:25
URL: http://jenipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0