NEARD

Yaho, lördagkväll och jag sitter hos ville och lanar med massa trevliga personer, Martina, johanna, kevin, philip, hoffe och ville jsut nu. lätt att det käns konstig, massa datorer, ps3 och nitendo wii... vad är det för jävla prylhysterisk värld vi lever i? men roligt har jag :)

Tog en underbar sovmorgon då familjen var utflugen ur huset redan kl 6. vaknade vid tio tiden och gick en promenad med kameran, plockade vitsippor och almänt njöt.
Lagade smaskig lunch och sen gick jag till hanna och lekte med henne ett tag :p

Träning sen, simmade 750 m och körde lite fall från femman, gjorde handstans framåt med en volt i pik för första gången, kul med något nytt hopp men börkar ledsna rejält på att träna nu.
det käns så meningslöst när jag inte får hoppa någon svikt alls, kan ju glömma tävlingarna det här året. Inte så pepp.

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0